PetGallery

Reklamacje

Drogi Kliencie,

zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne towaru. Jeśli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar ma wady, masz prawo złożyć reklamację.

Instrukcja krok po kroku. Jak złożyć reklamację?

  1. Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji drogą mailową (kontakt@petgallery.pl).
  2. Dokładnie wypełnij formularz reklamacyjny. Formularz do pobrania.
  3. Spakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym.
  4. Nasz kurier w dogodnych dla Ciebie godzinach odbierze paczkę.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego produktu.

Zwroty (prawo odstąpienia od umowy)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klienci dokonujący zakupu na odległość mają prawo w ciągu 14 dni do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania przez Państwa przesyłki.

Instrukcja krok po kroku. Jak dokonać zwrotu?

  1. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy drogą mailową (kontakt@petgallery.pl).
  2. Dokładnie wypełnij formularz zwrotu. Formularz do pobrania
  3. Spakuj produkt wraz z formularzem zwrotu.
  4. Nadaj przesyłkę kurierem na nasz adres.

Informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt musi posiadać oryginalne opakowanie. W przypadku wysyłki zwracanego towaru prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki przed uszkodzeniem w transporcie. Osoba korzystająca z prawa odstąpienia od umowy ponosi koszty odesłania produktu.

Chciałbyś uzyskać więcej informacji?

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu 74 865-55-00 lub drogą mailową kontakt@petgallery.pl