Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Drogi Kliencie,
zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne towaru. Jeśli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar ma wady, masz prawo złożyć reklamację.
Instrukcja krok po kroku. Jak złożyć reklamację?
- Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji drogą mailową (kontakt@petgallery.pl).
- Dokładnie wypełnij formularz reklamacyjny. Formularz do pobrania.
- Spakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym.
- Nasz kurier w dogodnych dla Ciebie godzinach odbierze paczkę.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego produktu.
Zwroty (prawo odstąpienia od umowy)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klienci dokonujący zakupu na odległość mają prawo w ciągu 14 dni do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania przez Państwa przesyłki.
Instrukcja krok po kroku. Jak dokonać zwrotu?
- Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy drogą mailową (kontakt@petgallery.pl).
- Dokładnie wypełnij formularz zwrotu. Formularz do pobrania poniżej.
- Spakuj produkt wraz z formularzem zwrotu.
- Nadaj przesyłkę kurierem na nasz adres.
Informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt musi posiadać oryginalne opakowanie. W przypadku wysyłki zwracanego towaru prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki przed uszkodzeniem w transporcie. Osoba korzystająca z prawa odstąpienia od umowy ponosi koszty odesłania produktu.
Chciałbyś uzyskać więcej informacji?
Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu 74 865-55-00 lub drogą mailową kontakt@petgallery.pl